Bezorgen & ruilen
Bezorgen
Je kunt je producten thuis laten bezorgen of gratis ophalen in één van onze ruim 100 Nederlandse winkels. De geschatte levertijden staan bij ieder artikel op de website vermeld. Mocht de levertijd onverhoopt worden overschreden stellen we je daar uiteraard direct van op de hoogte. De bezorgkosten zijn afhankelijk van het totale gewicht en volume van je bestelling.
Kleine pakketten:
• Maximaal 78x58x175 cm en niet zwaarder dan 31,5 kg
• We leveren tot je eigen voordeur en we rekenen geen etagetoeslag.
• Als je in een appartementencomplex woont, kan de bezorger je vragen om je pakket in de centrale hal op te komen halen.
• Als gekozen is voor thuisbezorging wordt het pakket altijd één keer thuis aangeboden. Lukt het de bezorger niet om het pakket thuis af te leveren, dan gaat het direct naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie waar je het pakket de volgende dag vanaf 15:00 uur op kunt halen.
Grote pakketten:
• Groter dan 78x58x175 cm of zwaarder dan 31,5 kg
• De bestelling wordt geleverd tot over de eerste drempel van de deur.
• Levering bij een appartement of flat geschiedt over de eerste drempel van het betreffende complex, m.u.v. pakketten die op een pallet worden geleverd. Deze worden vóór de eerste drempel afgeleverd.
• We leveren tot aan de eilandvervoerder bij de Waddeneilanden, de kosten voor de eilandvervoerder zijn voor eigen rekening en regel je zelf.
Ruilen of teruggeven
Ben je niet tevreden over je aanschaf bij Kwantum? Bij Kwantum is ruilen geen probleem! Liever het aankoopbedrag terug? Geen enkel probleem! Ook bij online bestellingen (m.u.v. maatwerk*) is ruilen altijd mogelijk, binnen 14 dagen na ontvangst van de producten op vertoon van een aankoopbewijs c.q orderbevestiging en in ongeschonden orginele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dowload hier het modelformulier voor retourneren.
* Artikelen die voor je op maat worden gemaakt, geknipt of gesneden, kunnen niet worden geruild of geretourneerd.
Hoe werkt het
Bij internetbestellingen waarbij je de bestelling zelf hebt afgehaald in één van onze winkels ga je binnen 14 dagen na ontvangst naar de dichtstbijzijnde winkel. Neem je orderbevestiging c.q aankoopbewijs mee, dit is je garantiebewijs. Kijk voor het retourneren van internetbestellingen waarbij je de bestelling hebt laten bezorgen naar onze retourprocedure. Hier staat precies uitgelegd hoe je je bestelling retour kunt sturen, of indien het een groot artikel betreft hoe je hiervoor een ophaalafspraak kunt maken. De kosten voor het retourzenden worden niet vergoed. Het aankoopbedrag incl. bezorgkosten wordt binnen enkele dagen terugbetaald middels het betaalmiddel waarmee je de bestelling hebt betaald. De terugbetalingstermijn is zo spoedig mogelijk maar maximaal 14 dagen na de verzending. We mogen wachten totdat we de artikelen terug hebben, of totdat je een bewijs hebt getoond dat de bestelling retour verstuurd is.
Vragen assortiment
Alle producten in de webshop zijn beschikbaar en voor 95% op voorraad in onze winkels. Met uitzondering van de producten met de vermelding ‘alleen online’. Wij kunnen je via de webshop of telefonisch geen inzicht geven over actuele voorraden van artikelen in specifieke winkels.
1 van 1