Vragen over onze inmeetdienst, ophangdienst, montagedienst en legdienst

 

Kunnen jullie mij helpen bij mijn keuze voor mijn vloer of raambekleding?

Wil je graag hulp bij het maken van je keuze voor je vloer of raambekleding? En zeker weten dat je niet lang hoeft te wachten in de winkel? Maak dan hier een personal shopping afspraak. Je bent uiteraard ook zonder afspraak welkom in een van onze winkels.

Welke maatregelen neemt Kwantum met betrekking tot raam- en vloerdiensten?

Zolang het verantwoord is, blijft Kwantum vloeren leggen en raambekleding ophangen of monteren. Ziekte/ verkoudheid bij onze monteurscrew hebben echter invloed op een reeds geplande plaatsing. De monteurs en stoffeerders van Kwantum hebben duidelijke instructie meegekregen dat zij bij griepverschijnselen niet mogen werken. Dit kan uiteraard gevolgen hebben voor de afspraak die voor jou gepland staat. We nemen in dat geval contact met je op om de afspraak te verzetten. 

De monteurs schudden geen hand bij binnenkomst. Daarnaast vragen we je om 1,5 meter afstand te houden.

Ik ben zelf ziek of mijn gezinslid is ziek, kan de monteur gewoon komen?

Ben jijzelf of is één van je gezinsleden ziek/verkouden of in thuisquarantaine, neem dan contact met onze klantenservice om je afspraak te verzetten via 0900-2355926 of klantenservice@kwantum.nl.