Toestemming voor cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse. Als je doorklikt op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt.Meer weten? Bekijk onze cookiepagina

x

Veelgestelde vragen over laten doen

Vragen en antwoorden
Heb je bij Kwantum een afspraak gemaakt voor het ophangen van gordijnen, het bevestigen van raamdecoratie of het laten leggen van een vloer? Op deze pagina hebben wij de meest gestelde vragen hierover beantwoord.

Wanneer ontvang ik bericht over het tijdsblok dat de Kwantum medewerker langs komt?

Je ontvangt de avond, voorafgaand aan de ingeplande dag, per e-mail en/of sms een bericht met daarin het verwachte tijdsblok dat de medewerker bij jou arriveert.

Dag dat de dienst ingepland staat 
Moment van bericht over het ingeplande tijdsblok 
Maandag
Zondag, na 18:00 uur 
Dinsdag  Maandag, na 18:00 uur 
Woensdag
Dinsdag, na 18:00 uur 
Donderdag
Woensdag, na 18:00 uur 
Vrijdag
Donderdag, na 18:00 uur 

Wat betekent het tijdsblok?

Dit is het tijdsblok waarbinnen de medewerker van Kwantum arriveert om de opdracht uit te voeren. Het betreft niet de begin- en eindtijd van de opdracht. Het tijdsblok is een indicatie en hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Kan ik een meer gericht tijdstip krijgen?

We zouden graag een exact tijdstip door willen geven, maar er zijn helaas altijd externe factoren (o.a. uitloop bij opdrachten en drukte in het verkeer) waardoor we geen specifieke aankomsttijd kunnen garanderen. Je ontvangt daarom een tijdsblok waarbinnen wij naar verwachting arriveren. Het is wel belangrijk dat je gedurende de dag van de afspraak op de locatie aanwezig bent. Zo voorkom je dat de stoffeerder voor een gesloten deur staat en onverrichter zake weer moet vertrekken.

Hoe weet ik of de medewerker al onderweg is naar mij?
Wanneer wij beschikken over je mobiele telefoonnummer ontvang je een sms bericht zodra onze medewerker onderweg is voor het uitvoeren van de opdracht. Ondanks dit sms bericht is het wel belangrijk dat je gedurende de dag van de afspraak op de locatie aanwezig bent. Zo voorkom je dat de stoffeerder voor een gesloten deur staat en onverrichter zake weer moet vertrekken. 

Ik heb een tijdsblok doorgekregen maar de medewerker is niet binnen dit tijdsblok gekomen / geweest. Wat kan ik nu doen?
Het tijdsblok is een indicatie en hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Wij doen ons uiterste best om binnen het geplande moment te arriveren. Wanneer wij in het bezit zijn van je mobiele telefoonnummer ontvang je een bericht van de medewerker zodra deze onderweg is.

Kan ik mijn mobiele nummer alsnog doorgeven, zodat ik op de hoogte gehouden kan worden?
Ja, dit kan. Je kunt dit doorgeven via het webformulier. Als onderwerp kies je voor “Vraag aan klantenservice”. Vul bij het ordernummer het stoffeeropdrachtnummer in en vermeld in je bericht je naam, adres en woonplaats. Voeg tenslotte je mobiele telefoonnummer toe.

Neemt de medewerker ook het afval mee, wat bij de klus is ontstaan?
Nee, de medewerker neemt niet het afval mee wat ontstaan is bij het leggen of hangen van de producten. Dit kun je naar eigen inzicht bewaren of verwijderen.


Kan ik ongebruikte materialen retour brengen?
Wanneer de stoffeerder of jijzelf de producten niet allemaal gebruikt hebt, kunnen de onaangebroken pakken/verpakkingen teruggebracht worden. Deze producten blijven bij de laten-doen-service dus ook bij je achter. Op vertoon van je kassabon, ontvang je het aankoopbedrag hiervan retour.

Wat moet ik zelf voorbereiden voor de klus?
Het is belangrijk dat je zelf enkele voorbereidingen treft voordat onze medewerker langs komt. Check van tevoren wat je moet voorbereiden voor het laten ophangen van je gordijnen, het laten bevestigen van je raamdecoratie en het laten leggen van je vloer

Waarom / waarvoor moet ik mijn handtekening zetten op de smartphone / tablet van de Kwantum medewerker?
Wanneer onze medewerker de dienst heeft uitgevoerd, doorlopen jullie samen de ruimte(s) waar de dienst uitgevoerd is. Wanneer de dienst volgens afspraak en naar tevredenheid is uitgevoerd teken je voor akkoord op de smartphone / tablet van onze medewerker. Mocht het niet volgens afspraak en naar tevredenheid uitgevoerd zijn, dan kun je dit kenbaar maken bij onze medewerker. Is het op dat moment niet te verhelpen? Teken dan niet voor akkoord. Wij nemen zo snel mogelijk contact op voor een passende oplossing.

Wat doe ik als ik de afspraak onverhoopt wil wijzigen?
Je kunt de afspraak tot 2 werkdagen van te voren wijzigen. Wil je de afspraak verplaatsen? Dan kan dit alleen naar een later moment en niet naar een eerder moment. Hiervoor kun je het webformulier gebruiken. Als onderwerp kies je voor “Vraag aan klantenservice”. Vul bij het ordernummer het stoffeeropdrachtnummer in en vermeld in je bericht de volgende gegevens:

  • Huidige geplande datum 
  • Aangeven wat de reden van je verzoek is 
  • Aangeven wat het eerst volgende moment is dat de nieuwe afspraak gepland kan worden 

Wij nemen contact met je op over een nieuwe datum voor de uitvoering van de dienst. Houd er rekening mee dat wanneer de afspraak herpland wordt, dit na ongeveer 9 dagen zal zijn.

De opdracht is niet naar mijn verwachting uitgevoerd, wat doe ik nu?
Wij betreuren het zeer dat je niet tevreden bent over de uitvoering van de dienst. Wij verzoeken je om dit direct bij de medewerker van Kwantum kenbaar te maken. Zie ook de vraag: “Waarom / waarvoor moet ik mijn handtekening zetten op de smartphone / tablet van de Kwantum medewerker?”

  • Merk je direct op dat de dienst niet naar tevredenheid is uitgevoerd? Zet dan niet je handtekening voor akkoord bij het afmelden van de opdracht op de smartphone of tablet van onze medewerker. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op voor een passende oplossing.
  • Merk je dit kort na vertrek van de medewerker van Kwantum op, en heb je inmiddels voor akkoord getekend? Dan verzoeken wij je om de klachtenprocedure op te starten. Dit doe je door een mail te sturen aan klantenservice@kwantum.nl, met als onderwerp: Klacht uitvoering dienst 

 Vermeld in je e-mail de volgende gegevens:

  • Je naam, adres en woonplaats 
  • Het stoffeeropdrachtnummer 
  • Uitleg van de klacht 
  • De verwachte oplossing 
  • Foto’s van de situatie waar je een klacht over hebt (indien mogelijk)