winkels

Winkels

winkelwagen

Afspraak annuleren of wijzigen

Heb je een afspraak voor het monteren van gordijnen, het leggen van een vloer of een adviesgesprek? Het kan gebeuren dat je verhinderd bent. Geef dit uiterlijk 3 dagen vóór de afspraak aan ons door. Je kunt je afspraak op twee manieren aanpassen:

  • Vul het formulier op deze pagina in.

  • Bel onze klantenservice op 0900-2355926.

Het kan soms druk zijn bij de klantenservice. We raden daarom aan om het online formulier te gebruiken.

Afspraak aanpassen via het formulier
We nemen je stap voor stap mee door het proces. Het formulier is voor meerdere doeleinden te gebruiken. We leggen in de onderstaande stappen uit hoe je je afspraak kan wijzigen en annuleren.

Goed om te weten

  • Adviesgesprek wijzigen? Dit kan tot 3 dagen voor de geplande afspraak.

  • Tot 24 uur na aankoop van producten op maat kun je een verzoek tot annuleren indienen.

  • Ophangdienst annuleren of wijzigen? Dit kan tot 3 dagen voor de afspraak.

Ook als de 3 dagen voorbij zijn, vinden we het fijn dat je de verhindering doorgeeft. Zo voorkomen we dat onze medewerkers voor een dichte deur staan.

Wat heb je nodig om je afspraak te wijzigen of annuleren?
Voor het wijzigen of annuleren van je afspraak heb je deze gegevens nodig. Deze vind je in de bevestigingsmail. Zorg dat je onderstaande gegevens alvast in de buurt hebt.

  • Je opdrachtnummer

  • Datum van de afspraak

  • 3 alternatieve data (bij het wijzigen van een afspraak)

Zo kun je je afspraak wijzigen

Hieronder vind je een stappenplan voor het invullen van het contactformulier. Dit is een contactformulier dat we voor meerdere doeleinden gebruiken, zoals het aanpassen van afspraken. Je vindt het formulier onderaan de pagina. Tip: vul het formulier in op een laptop of desktop.

Afspraak wijzigen Kwantum stap 1

Stap 1: Vul het formulier in met jouw gegevens.

Kies bij ‘Ik heb een vraag over’ voor Diensten.

Afspraak wijzigen Kwantum stap 2

Stap 2: Kies bij 'Betreft' of de afspraak al is geweest of nog moet plaatsvinden.

Als je afspraak (dienst) nog moet plaatsvinden, kies dan 'Mijn dienst is nog niet uitgevoerd'.

Afspraak wijzigen Kwantum stap 3 - klantenservice NL

Stap 3: Geef aan wat je wilt doen met je afspraak:

  • Wijzigen: Als je een nieuwe datum wilt voorstellen.

  • Annuleren: Als je de afspraak wilt annuleren.

  • Status: Als je een update over je afspraak wilt

Op basis van je keuze vraagt het formulier om bepaalde informatie. Wil je je afspraak annuleren? Ga dan direct naar stap 5. Voor het wijzigen van je afspraak ga je naar stap 4.

afspraak wijzigen kwantum stap 4 klantenservice NL

Stap 4: je afspraak wijzigen
Vul de volgende gegevens in. Je vindt deze in de bevestigingsmail die je van Kwantum hebt ontvangen:

  • Opdrachtnummer (dit is je ordernummer)

  • Dienstdatum (de datum van de afspraak)

  • 3 voorkeursdagen waarop de nieuwe afspraak kan plaatsvinden

Belangrijk: Kwantum controleert er of een medewerker beschikbaar is op de voorkeursdagen. Je ontvangt hierover een reactie van ons.

Geef bij ‘Mijn vraag’ een korte toelichting. Tip: Houd het kort, er is maar een beperkt aantal tekens beschikbaar. Optioneel kan je een bijlage toevoegen, maar dit is niet nodig. Ga door naar stap 6.

afspraak wijzigen - kwantum stap 4 - annuleren

Stap 5: je afspraak annuleren
Vul de benodigde gegevens in. Je vindt deze gegevens in de bevestigingsmail die je van Kwantum hebt ontvangen:

  • Opdrachtnummer (ordernummer)

  • Dienstdatum: (Datum van de afspraak)

  • Reden voor annulering

  • Mijn vraag (korte toelichting)

Geef bij ‘Mijn vraag’ een korte toelichting. Tip: Houd het kort, er is een beperkt aantal tekens beschikbaar. Optioneel kan je een bijlage toevoegen, maar dit is niet nodig.

Stap 6. Verstuur het formulier
Als alle velden zijn ingevuld, kun je het formulier versturen. Kwantum stuurt je een bevestiging per e-mail. Heb je de afspraak gewijzigd? Dan neemt Kwantum binnen 3 dagen contact met je op om de voorgestelde data te bevestigen.

Je vindt het formulier hieronder.

Formulier voor het wijzigen of annuleren van je afspraak

Bedankt!
Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om het formulier in te vullen. Zo kunnen wij de medewerkers die ingepland stonden, inzetten voor een andere afspraak.