Heb je een klacht?
Jij tevreden? Wij ook! Helaas kan het altijd voorkomen dat er iets kapot of mis gaat. Dat mag natuurlijk niet gebeuren, daarom zullen we er alles aan doen om je klacht zo snel mogelijk op te lossen.
Je kunt je klacht over een online bestelling of dienst via e-mail, schriftelijk en telefonisch indienen (graag binnen 10 werkdagen na levering of voorval). Klachten die na levering in het gebruik ontstaan, dienen zo spoedig mogelijk en het liefst binnen 10 werkdagen na ontdekking te worden gemeld. We zijn bereikbaar via ons servicenummer 0900-2355926 (gebruikelijke belkosten). Schriftelijk naar Kwantum Nederland B.V. t.a.v. klantenservice, antwoordnummer 60667, 5000 WB Tilburg.
Om je klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen vragen we je de volgende zaken op te nemen in je klacht:
- Je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer
- Het ordernummer
- Een omschrijving van je klacht
- Eventuele relevante foto's die de klacht verduidelijken.
Klacht over een product dat in de winkel is gekocht
Heb je een klacht over een product dat je in één van onze winkels hebt gekocht? Neem je product en aankoopbewijs mee naar de winkel waar je het product hebt gekocht, dan kijkt onze collega in de winkel samen met jou naar een passende oplossing.
Klacht op maat product
Voor klachten over op maat producten kun je terecht in één van onze winkels. Neem je product (bijvoorbeeld gordijn op maat) mee naar een winkel in de buurt en dan kijkt een deskundige medewerker naar een passende oplossing.Behandeling en reactie op je klacht
Degene die je klacht behandelt, kan je tijdens de beoordeling vragen om extra informatie. Wanneer nodig zullen we (een) externe deskundige(n) raadplegen.
We doen er alles aan om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Toch kan het zijn dat je het niet eens bent met de afwikkeling. Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Je kunt je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Je hebt ook de mogelijkheid om je te wenden tot:
- De Centrale Branchevereniging Wonen
- De burgerlijke rechter
Lees meer over onze voorwaarden voor productgarantie, aansprakelijkheid en oplossen van klachten en geschillen.