Veelgestelde vragen omtrent personal shopping

Hoe werkt Personal Shopping bij Kwantum?

Je kunt op deze website een afspraak maken voor Personal Shoppen. Je kunt kiezen voor een langere afspraak voor advies voor raambekleding of gordijnen of voor advies voor je vloer (40 minuten). Als je even wil shoppen zonder advies kan dat ook. Je hebt dan 20 minuten om door de winkel te lopen. Om een afspraak te maken vragen we je e-mailadres, naam en telefoonnummer door te geven. Hier maak je een afspraak voor Personal Shopping.


Mag ik met een vriendin naar een Personal Shopping afspraak komen?

Nee, maar je mag wel met één andere persoon uit hetzelfde huishouden naar de afspraak komen. Wel zo prettig als je wil beslissen over de kleur van je nieuwe gordijnen!

Moet ik iets kopen tijdens de Personal Shopping afspraak?

Nee, dat moet niet. Je kan een afspraak maken om 20 minuten zonder advies te shoppen. We adviseren je daarom om voorafgaand aan je afspraak goed in onze webwinkel te kijken, zodat je heel gericht kunt shoppen als je in de winkel bent. 

Ik wil ook iets retour brengen als ik voor mijn afspraak kom. Kan dat?

Ja, je kunt een afspraak maken om je eerdere bestelling of aankoop te retourneren. Neem naast je afspraakbevestiging dan je product in originele verpakking en je orderbevestiging of je kassabon mee. Op de orderbevestiging van je online aankoop staan alle items die je hebt gekocht met prijs en datum. Neem daarnaast ook je pinpas mee naar de winkel, zodat we de retourbetaling meteen in orde kunnen maken.
 

Als ik kom Personal Shoppen, dragen de winkelmedewerkers dan ook een mondkapje?

Ja, wij nemen alle veiligheidsmaatregelen in acht die het mogelijk maken om veilig te shoppen. We vragen ook aan jou om die maatregelen te respecteren.

Ik heb een afspraak gemaakt, maar ik moet de afspraak annuleren. Hoe doe ik dat?

Heb je telefonisch een afspraak gemaakt met de winkel? Geef dit alsjeblieft zo snel mogelijk door aan de winkel, dan is er weer ruimte voor andere mensen. Bel 0900-23 55 926 (ma t/m vrijdag 10-17 uur), kies voor optie 1 en volg de instructie, dan word je doorverbonden met de winkel en kun je aangeven dat je niet komt. Je kunt dan meteen een nieuwe afspraak maken met de winkelmedewerker. Het is niet mogelijk om je afspraak via e-mail te annuleren.

Heb je een afspraak gemaakt via de website op 24 maart of later? Kijk dan in de e-mail die je hebt gekregen met de bevestiging van je afspraak (“Uw reservering op Kwantum <plaatsnaam> by Resengo is toegevoegd”). In deze e-mail staat “Annuleren afspraak - Wil je de afspraak wijzigen of annuleren? Klik dan hier”. Als je “hier” aanklikt wordt je afspraak automatisch geannuleerd.