Toestemming voor cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site en passen we advertenties aan op basis van jouw interesse. Als je doorklikt op onze website of wanneer je deze melding sluit gaan we ervan uit dat je dat goed vindt.Meer weten? Bekijk onze cookiepagina

x

Klachten en geschillen

Bij Kwantum helpen we je graag! Mocht je onverhoopt een klacht hebben, dan lossen we dit samen zo snel mogelijk op. Hieronder vind je de voorwaarden voor het indienen van een klacht. Alle informatie over hoe je een klacht indient, vind je hier.

  • Meld je klacht of schade zo spoedig mogelijk en binnen 10 werkdagen na levering of voorval.
  • Klachten die na levering in het gebruik ontstaan, dienen zo spoedig mogelijk na ontstaan en binnen 10 werkdagen na ontdekking te worden gemeld.
  • Je stelt Kwantum in de gelegenheid om de klacht te beoordelen en/of binnen een redelijke termijn te herstellen.
We doen er alles aan om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Toch kan het zijn dat je het niet eens bent met de afwikkeling. Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Je kunt je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform


Je hebt ook de mogelijkheid om je te wenden tot:

  • De Centrale Branchevereniging Wonen
  • De burgerlijke rechter