Levertijden

  • De geschatte levertijden staan bij ieder artikel vermeld op de website.
  • Levertijden zijn aangegeven in dagen.
  • Indien je grotere aantallen of Op=Op producten bestelt, kan het voorkomen dat de levertijd wordt overschreden. Hiervan word je uiteraard zo snel mogelijk op de hoogte gesteld.
  • Om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk binnen de geschatte levertijd geleverd kan worden, is het van belang dat je gegevens correct zijn. Zorg ervoor dat je gegevens zoals naam, adres, postcode, plaatsnaam en telefoonnummer als ook je e-mailadres bij je bestelling zijn ingevuld.
  • Voor alle leveringen (m.u.v. PostNL-pakketten) is het mogelijk om in de winkelwagen de gewenste bezorgdatum aan te geven.
  • Voor de bestelling geldt dat het artikel met de langste levertijd bepalend is voor de bezorgdatum van de gehele bestelling.
  • De vermelding van leveringstermijnen op deze website, in de winkel of in de bevestiging van de order worden naar beste weten gedaan en zullen zoveel mogelijk in acht worden genomen, maar zijn niet bindend.

Wat is de levertijd voor raamdecoratie of een gordijn op maat?

Jouw raambekleding is belangrijk voor ons en verdient de nodige aandacht. We doen dit professioneel en goed in ons eigen atelier. Zo kunnen we je raambekleding op maat tot in de puntjes controleren. Voor, tijdens en na het productieproces. Je bent dan zeker van een goed product, tegen de laagste prijs. Je wilt natuurlijk graag zo snel mogelijk van je nieuwe raambekleding kunnen genieten. We doen daarom ons uiterste best om je raambekleding op maat zo snel mogelijk te leveren.

Wat is de levertijd voor een vloerkleed op maat?

Wij zorgen ervoor dat je het vloerkleed van jouw keuze zo snel mogelijk ontvangt. Wij helpen je graag in een van onze winkels met het maken van je keuze voor je vloerkleed op maat.