winkels

Winkels

winkelwagen
10% EXTRA korting op ALLES! | Bij 2 of meer artikelen |
Geldig t/m zondag 3 november. Ook geldig op de waanzinnige acties. Niet geldig op diensten.

Je bestelling annuleren of wijzigen

Heb je je bedacht en wil je een bestelling wijzigen of annuleren? We leggen je uit hoe je dit kunt doen.

Hoe heb je de bestelling gedaan?

Het verschilt per manier van bestellen hoe je jouw bestelling annuleert. Lees de verschillende opties hieronder.

1. Online besteld en thuis laten bezorgen

Heb je een bestelling gedaan die thuisbezorgd wordt?

Groot pakket (TSN Groen): Je kunt je bestelling uiterlijk 3 werkdagen voor de geplande leverdatum wijzigen of annuleren door middel van het contactformulier of telefonisch.

Klein pakket (PostNL): Nee, bestellingen die geleverd worden met PostNL worden zo snel verwerkt dat je deze niet meer kunt wijzigen of annuleren. Je kunt het geleverde artikel wel retoursturen. Voor meer informatie m.b.t. retourneren zie, onze pagina over ruilen of retourneren.

2. Online besteld en ophalen in de winkel

Heb je een bestelling gedaan die je ophaalt in de winkel? Je kunt deze bestelling annuleren door middel van het contactformulier of telefonisch.

3. Een maatwerk product aangekocht in de winkel

Heb je een artikel op maat besteld?

Bij een gordijn of raamdecoratie order kun je in de winkel van aankoop, op de dag van aankoop nog een verzoek tot annuleren indienen. Er zal gekeken worden of de bestelling nog geannuleerd kan worden.

Het annuleren van vinyl of tapijt is niet meer mogelijk omdat de bestelling gelijk in behandeling wordt genomen.

4. Een maatwerk product aangekocht online

Heb je een artikel op maat besteld?

Bij een gordijn of raamdecoratie order kun je op de dag van de aankoop nog een verzoek tot annuleren indienen. Er zal gekeken worden of de bestelling nog geannuleerd kan worden. Het indienen van dit verzoek kan door middel van het contactformulier of telefonisch.

Het annuleren van vinyl of tapijt is niet meer mogelijk omdat de bestelling gelijk in behandeling wordt genomen.

Annuleren of wijzigen adviesgesprek

Het annuleren of het wijzigen van een adviesgesprek is mogelijk tot 3 dagen voor de afspraak. De afspraak kun je annuleren of wijzigen door middel van het contactformulier of telefonisch.

Annuleren of wijzigen legdienst

Het annuleren of het wijzigen van een legdienst is mogelijk tot 3 dagen voor de afspraak.

De afspraak kun je annuleren of wijzigen door middel van het contactformulier of telefonisch.

Let op, producten op maat die zijn aangeschaft voor de legdienst kunnen tot 24 uur na aankoop geannuleerd worden.

Annuleren of wijzigen ophangdienst

Het annuleren of het wijzigen van een ophangdienst is mogelijk tot 3 dagen voor de afspraak.

De afspraak kun je annuleren of wijzigen door middel van het contactformulier of telefonisch.

Let op, producten op maat die zijn aangekocht kunnen tot 24 uur na aankoop geannuleerd worden.

Terugbetaling bij het annuleren van bestellingen

Als je een bestelling annuleert, betalen we het betaalde bedrag terug. De wijze van terugbetaling is afhankelijk van de manier van annuleren en de gebruikte betalingsmethode. De verwerkingstijd van een terugbetaling is 14 dagen. Dit termijn start op de dag dat een annulering is gemeld.

Annuleer je de bestelling in de winkel? Dan wordt het bedrag direct terug gepind op je bankrekening.

Annuleer je de bestelling via klantenservice? Dan wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op je bankrekening. Als je met creditcard hebt betaald ontvang je het bedrag terug op de bankrekening van je creditcard.

Veelgestelde vragen over je bestelling wijzigen of annuleren