Informatie rondom de winkelsluiting

In navolging van het besluit van het kabinet zijn onze winkels gesloten.

Wordt mijn online bestelling nog gewoon geleverd en hoe lang duurt dat?

Ja, we pakken je online bestelling dezelfde dag nog voor je in, maar door de grote drukte bij onze vervoerder kunnen we je geen exacte levertijd geven. We vragen hiervoor je begrip. Je ontvangt vanuit PostNL een Track&Trace melding over de status van de levering van je pakket. Hiermee kun je jouw bestelling volgen. Voor een groot pakket kies je zelf de bezorgdatum. Maar ook bij deze vervoerder bestaat er een kans dat je pakket vertraging oploopt wegens drukte. In dat geval informeert de vervoerder je hierover.

Ik heb geen Track&Trace ontvangen. Wat nu?

Door grote drukte bij onze vervoerder kan dit langer duren dan dat je gewend bent.

Ik wil mijn bestelling annuleren, wat nu?

Het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren. Retourneren is natuurlijk wel altijd mogelijk.

Hoe krijg ik mijn geld terug wanneer ik mijn bestelling geretourneerd heb?

Na ontvangst van de retour maken wij binnen 10 werkdagen het bedrag over op je rekening.

Welke maatregelen neemt Kwantum met betrekking tot bezorgdiensten?

Wanneer je bestelling via PostNL geleverd wordt (klein pakket) houdt de bezorger 1,5 meter afstand en je hoeft niet te tekenen voor ontvangst.

Een XL-bestelling (groot pakket) wordt door onze partner, Van Spreuwel, geleverd. De chauffeur levert alle bestelling voor de deur om persoonlijk contact te beperken. Je hoeft niet te tekenen voor ontvangst. 

Hoe kan ik mijn pakket/bestelling afhalen?

Je kunt na heropening van de winkels je bestelde pakket ophalen.

Ik wil mijn product retourneren in de winkel, maar deze is momenteel gesloten. Wat kan ik doen?

Kwantum hanteert een bedenktijd van 14 dagen op aangekochte producten (met uitzondering van maatwerk). Onder de huidige omstandigheden gaan we hier uiteraard coulant mee om. Je kunt je bestelling momenteel niet in de winkels retourneren. Wanneer onze winkels weer geopend zijn is dit wel weer mogelijk, tot 14 dagen na de heropening van de winkels. Ook artikelen die reeds in de winkel zijn gekocht, zijn met bon retourneerbaar tot 14 dagen na heropening van de winkels. 

Kan ik online een dienst bestellen nu jullie gesloten zijn?

Je bestelt online eenvoudig onze inmeetdienst voor je ramen of vloer, onze ophangdienst voor gordijnen of onze montagedienst voor raamdecoratie. Na bestelling neemt onze klantenservice contact met je op voor het maken van een afspraak. Klik hier.

Kunnen jullie mij, nu de winkels dicht zijn, helpen bij mijn keuze voor mijn vloer of raambekleding?

Twijfel je nog of wil je graag hulp bij het maken van je keuze voor je vloer of raambekleding? Wij helpen je graag met gratis persoonlijk advies op afstand! Bel 013-3060013 (maandag t/m zaterdag tussen 10 en 17 uur) en bel direct met een van onze specialisten live vanuit de winkel. Je kunt ook een terugbelverzoek plannen.

Welke maatregelen neemt Kwantum met betrekking tot raam- en vloerdiensten?

Zolang het verantwoord is, blijft Kwantum vloeren leggen en raambekleding ophangen of monteren. Ziekte/ verkoudheid bij onze monteurscrew hebben echter invloed op een reeds geplande plaatsing. De monteurs en stoffeerders van Kwantum hebben duidelijke instructie meegekregen dat zij bij griepverschijnselen niet mogen werken. Dit kan uiteraard gevolgen hebben voor de afspraak die voor jou gepland staat. We nemen in dat geval contact met je op om de afspraak te verzetten. 

De monteurs schudden geen hand bij binnenkomst. Daarnaast vragen we je om 1,5 meter afstand te houden.

Ik ben zelf ziek of mijn gezinslid is ziek, kan de monteur gewoon komen?

Ben jijzelf of is één van je gezinsleden ziek/verkouden of in thuisquarantaine, neem dan contact met onze klantenservice om je afspraak te verzetten via 0900-2355926 of klantenservice@kwantum.nl.